Thursday, August 5, 2010

Sidang Dun Perak, sidang dalam gua

Oleh Anak Sengat

Projek Dana PAS Pangkor... Jom infaq !

Sidang DUN Perak sekali lagi bersidang dengan catatan sejarahnya tersendiri. Sidang DUN kali ini seumpama satu sidang dalam gua. Tertutup dan jauh dari tamadun manusia.

Apakan tidaknya, ia dihalang dari dikatahui oleh dunia luar. Seteruk teruk Israel, sidang dewan mereka masih diikuti oleh media. Namun mungkin benar, anak didik biasanye lebih mundur dari tuannya. Umno adalah anak didik APCO Yahudi.

Mana ada dalam dunia bertamadun sidang dewan yang menjadi medan membincangkan isu rakyat di sembunyikan dari pengetahuan rakyat.

Hanya pengampu yang telah di "paternkan" sahaja dibenarkan mengikuti sidang ini. Dewan Pemuda PAS secara rasmi memohon untuk menyertai sidang dewan sebagai pemerhati telah ditolak.

Inilah tamadun Umno. Dewan Pemuda adalah organisasi politik yang terlibat secara langsung dalam demokrasi pun ditolak.

Persidangan juga menyaksikan kedangkalan Ganesan sebagai seorang Speaker haram. Bila dah haram semua kerja haram jadah kena dibuat.

Sebab itu permulaan yang haram akan melahirkan anak haram demi anak haram yang merosakkan keturunan manusia . Macam cerita Bani Israel... seorang abid yang bermula dengan perbuatan haram minum arak, akhirnya dia berzina dan membunuh.

Inilah masalah di Perak yang takkan berakhir sehinggalah DUN dibubarkan!

No comments:

Post a Comment

Kezaliman belum berakhir hulurkan bantuan anda terima kasih !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KAMPUNG MASJID

KAMPUNG TELUK DALAM

KAMPUNG TELUK KECIL

peringatan PRU 13

DOA MINTA TURUN BALA

“ Bismillahirahmanirahim. Ya Allah Ya Tuhan kami. Kami Hamba Mu yang lemah memohon belas ehsan dan kasihan Mu. Kami tidak berdaya untuk menghadapi fitnah wang sebegini besar. Maka, kami berserah kembali kepada kekuasan Mu Ya Allah setelah habis daya dan kederat kami telah digunakan.Maka, kami memohon, Ya Allah, turunkan Bala yang diterima oleh Kaum Nabi Nuh dan Kaum Nabi Hud ke atas semua yang terlibat dalam usaha pembelian wakil-wakil rakyat serta pimpinan PKR tidak kira siapa mereka itu.


Ya Allah Yang Maha Berkuasa, Yang Menggerakkan Awan, Yang mengalahkan bala tentera Al Ahzab. Hancurkan mereka. Menangkan kami ke atas mereka. Jadikanlah wang mereka sebagai bala ke atas mereka supaya mereka sedar bahawa Kau lebih Berkuasa dari wang mereka.

AMIN”
" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"[Lalu bacalah surah Al Fil/ membayangkan kehancuran regim UMNO dan sekutu-sekutunya- dengan Izin Allah.