Friday, August 12, 2011

Jom pakai baju kuning pada 31 Ogos 2011

KALAU Bersih 2.0 pada 9 Julai yang aman pun dihalang dengan kekerasan dan keghttp://sarawaknews.files.wordpress.com/2011/07/hii-chong-fatt.jpg?w=470&h=275anasan yang melampau hingga ada rakyat yang cedera malah meninggal dunia, bagaimana dan apa pula respons mereka sekiranya ulang tahun kemerdekaan Malaysia pada tahun ini kita sambut dan raikan bersama mereka dengan memakai sebarang jenis pakaian yang berwarna kuning menggantikan T-shirt Bersih 2.0 yang diharamkan itu.

Biar sinar kuning itu memancar di mana-mana di bumi Malaysia ini sebagai simbolik tuntutan rakyat yang celik menuntut hak untuk memilih pemimpin yang berwibawa, bijaksana, dan bersih daripada segala sifat keji melalui sistem pilihan raya yang telus dan bersih.

Di samping itu kita berdoa dan berharap ulang tahun kemerdekaan yang ke- 54 ini bakal membersarakan mereka daripada tampuk kekuasaan yang mereka perolehi selama ini secara kotor dan tipu daya.

No comments:

Post a Comment

Kezaliman belum berakhir hulurkan bantuan anda terima kasih !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KAMPUNG MASJID

KAMPUNG TELUK DALAM

KAMPUNG TELUK KECIL

peringatan PRU 13

DOA MINTA TURUN BALA

“ Bismillahirahmanirahim. Ya Allah Ya Tuhan kami. Kami Hamba Mu yang lemah memohon belas ehsan dan kasihan Mu. Kami tidak berdaya untuk menghadapi fitnah wang sebegini besar. Maka, kami berserah kembali kepada kekuasan Mu Ya Allah setelah habis daya dan kederat kami telah digunakan.Maka, kami memohon, Ya Allah, turunkan Bala yang diterima oleh Kaum Nabi Nuh dan Kaum Nabi Hud ke atas semua yang terlibat dalam usaha pembelian wakil-wakil rakyat serta pimpinan PKR tidak kira siapa mereka itu.


Ya Allah Yang Maha Berkuasa, Yang Menggerakkan Awan, Yang mengalahkan bala tentera Al Ahzab. Hancurkan mereka. Menangkan kami ke atas mereka. Jadikanlah wang mereka sebagai bala ke atas mereka supaya mereka sedar bahawa Kau lebih Berkuasa dari wang mereka.

AMIN”
" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"[Lalu bacalah surah Al Fil/ membayangkan kehancuran regim UMNO dan sekutu-sekutunya- dengan Izin Allah.