Tuesday, September 27, 2011

Ustaz Azhar Idrus - ustaz bodoh?

Sebelum ada yang belasah aku, dukacita dimaklumkan bukan aku yang kata macam tu, aku cuma pinjam tajuk posting sorang blogger penchachai pandy kutty Umno.

Rupa posting dia macam gambar kat sebelah ni.

Aku sebenarnya berminat nak tengok apa hujjah blogger Umno ni kata Ust popular ni bodoh, pasai tu la aku bukak blog dia. Rupa-rupanya bukan tahap hujjah bodoh lagi dah, tapi tahap hujjah BANGANG.
Ustaz bodoh ini pandai kutuk Najib tetapi dia lupa bahawa Pas menjunjung Nik Aziz, Nik dilabelkan sebagai tuan guru, Pas juga mengangkat Anwar takut akan Anwar dan takut akan Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng... - Taipingmali.
Aku tak kenai sebenarnya sapa blogger Taipingmali ni. Cumanya Matsamankati pernah tulis:
Sejumlah peruntukan yang besar telah dijanjikan supaya blog-blog pro-Umno menguasai alam siber. Setiap blogger diberi elaun bulanan sebanyak RM2,500.00. Penyelaras untuk negeri Perak ialah Cikgu Najimy…blogger Taiping Mali. - Malaysiatimes.
Malang la anak sapa ada cikgu yang sanggup guna hujjah bangang macam tu.

Mungkin ayat kat bawah ni boleh menggambarkan tahap pemikiran dan kefahaman blogger Umno sorang ni.
Halalkah mereka menggunakan jalanraya yang dibina oleh perancangan Umno untuk kemudahan rakyat.

Halalkan ubat-ubat dari pada klinik dan hospital yang telah dirancangkan oleh Umno Bn untuk memberikan perkhidmatan dan menjaga kesihatan rakyat - Taipingmali.
Kesian sungguh la kat Zambry bayar mahal-mahal untuk blogger tahap pemikiran macam ni. Teringin jugak aku nak tengok macamana rupa blogger Taiping Mali ni. Blogger Bijan janji nak bagi kat aku gambar Taiping Mali ni sampai hari ni tak bagi-bagi lagi pun.

Aku rasa ramai yang nak kenai blogger TaipingMali termasuk penyokong Umno yang berminat nak jadi Cybertrooper Umno. Mana tau ada peluang dapat RM2,500.00 sebulan.

Hasil bantuan PakcikGoogle aku jumpa gambar macam kat sebelah ni kat sini. Betul ka dak TaipingMali ada dalam gambar tu tak pasti pulak aku tapi takkan Azam nak tipu pulak kut.

No comments:

Post a Comment

Kezaliman belum berakhir hulurkan bantuan anda terima kasih !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KAMPUNG MASJID

KAMPUNG TELUK DALAM

KAMPUNG TELUK KECIL

peringatan PRU 13

DOA MINTA TURUN BALA

“ Bismillahirahmanirahim. Ya Allah Ya Tuhan kami. Kami Hamba Mu yang lemah memohon belas ehsan dan kasihan Mu. Kami tidak berdaya untuk menghadapi fitnah wang sebegini besar. Maka, kami berserah kembali kepada kekuasan Mu Ya Allah setelah habis daya dan kederat kami telah digunakan.Maka, kami memohon, Ya Allah, turunkan Bala yang diterima oleh Kaum Nabi Nuh dan Kaum Nabi Hud ke atas semua yang terlibat dalam usaha pembelian wakil-wakil rakyat serta pimpinan PKR tidak kira siapa mereka itu.


Ya Allah Yang Maha Berkuasa, Yang Menggerakkan Awan, Yang mengalahkan bala tentera Al Ahzab. Hancurkan mereka. Menangkan kami ke atas mereka. Jadikanlah wang mereka sebagai bala ke atas mereka supaya mereka sedar bahawa Kau lebih Berkuasa dari wang mereka.

AMIN”
" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"[Lalu bacalah surah Al Fil/ membayangkan kehancuran regim UMNO dan sekutu-sekutunya- dengan Izin Allah.