Tuesday, July 27, 2010

Ooooo.... takutnya!!

Ezam Senatak telah diberi peranan yang lebih besar di Selangor oleh Najib, selaku Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor. Ala-ala jeneral.. panglima gitu!! Baca sini.

Misi dia..... Ya, besaq punya!! Ezam Senatak dijadikan panglima untuk selamatkan Selangor Darul Ehsan. Kononnyer.... nak selamatkan Selangor dengan merampas kembali ia daripada tangan Pakatan Rakyat. Maka.... Ezam Senantak dengan gengnya akan pusing satu Selangor untuk menipu rakyat Selangor dengan memburuk-memburukkan Pakatan Rakyat. Sasaran mereka ialah Anwar Ibrahim dan Khalid Ibrahim.

Tapi pelik... mereka selalu kata Anwar is nobody. Rakyat telah menolak Anwar dan PKRnya. Kalau begitu..... mengapa mereka terus-terusan menyerang Anwar dan PKR?? Weh.... cakap tak serupa bikin. Sebenarnya.... mereka ini amat takutkan pengaruh Anwar. Impak pengaruh manusia bernama Anwar ini, bisa menguburkan mereka!! Sebab tu.... mereka kecut perut, terketaq lutut!!

Fine..... mereka nak selamatkan Selangor Darul Ehsan. It's ok... Itu hak mereka nak mencuba. This is a democratic country. Go ahead. No problem. Lu punya sukak!!

Pakatan Rakyat pula.... on the other hand, nak selamatkan RAKYAT SELANGOR!! Nak selamatkan dan melindungi rakyat Selangor daripada dizalimi, diperbodoh, dimanipulasi dan dikikis oleh pisau cukor bernama UMNO/BN.

Lantas.... RM15 juta diperuntukkan oleh kerajaan PR Selangor untuk RAKYAT SELANGOR. RM15 juta itu adalah untuk mendidik dan menjadikan rakyat Selangor, rakyat yang cerdik dan berinformasi. Yes.... rakyat yang bermaklumat. Bukan maklumat 'sampah'..... bukan maklumat yang sudah ditwisted dan diputar belit.... bukan maklumat berbentuk propaganda dan bukan maklumat berunsur fitnah.

RM15 juta itu adalah untuk menjadikan RAKYAT Selangor..... rakyat yang merdeka mindanya dan merdeka jiwanya. Ya.... rakyat yang benar-benar merdeka!! Merdeka daripada penjajahan UMNO/BN yang telah menzalimi mereka selama mereka memerintah Selangor Darul Ehsan. Baca di sini

Untuk itu..... adalah tanggung jawab kerajaan Pakatan Rakyat Selangor, membekalkan rakyatnya dengan maklumat yang benar, yang rasional, yang ada sunstance dan yang telus.

Maka, wajarlah wang rakyat dikembalikan semula kepada rakyat. Bukan macam UMNO/BN.... Wang rakyat dibuat macam wang mak bapak dia orang. Pergi melancong, pakai duit rakyat.... beli hadiah mahal-mahal, pakai duit rakyat..... kumpul harta, tipu duit rakyat dan nak transform paras rupa pun, entah-entah pakai duit rakyat juga!!

Sebab itu.... mereka takut ya amat apabila RM15 juta mahu dibelanjakan untuk membuka minda rakyat dengan maklumat yang sahih. Minda rakyat terbuka...... mereka akan kecewa. Rakyat bermaklumat..... mereka tak selamat!!

So.... kalau setakat Ezam Senantak menjadi panglima untuk pusing satu Selangor bagi misi menyelamatkan Selangor Darul Ehsan, elehhh.... tak takut ler!! Errrmmmm.... setakat 200 orang yang datang dengar temberang dia, boleh blah ler....!! Elehh.... kalau setakat Lokman Nor Adam dan Zahid Mat Arip, dua malaun yang mengikut ponggong Ezam Senanak, pooaaraahh ler!!

Bagi kerajaan Pakatan Rakyat Selangor..... mereka bukan saja nak selamatkan negeri Selangor Darul Ehsan tetapi yang lebih utama ialah menyelamatkan RAKYAT Selangor Darul Ehsan daripada dijajah oleh syaitan-syaitan yang bertopengkan manusia!!

Moga-moga..... biarlah kuasa rakyat yang menyelamatkan kerajaan yang dipilih oleh rakyat!! Kuasa rakyat kuasa keramat!!

No comments:

Post a Comment

Kezaliman belum berakhir hulurkan bantuan anda terima kasih !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KAMPUNG MASJID

KAMPUNG TELUK DALAM

KAMPUNG TELUK KECIL

peringatan PRU 13

DOA MINTA TURUN BALA

“ Bismillahirahmanirahim. Ya Allah Ya Tuhan kami. Kami Hamba Mu yang lemah memohon belas ehsan dan kasihan Mu. Kami tidak berdaya untuk menghadapi fitnah wang sebegini besar. Maka, kami berserah kembali kepada kekuasan Mu Ya Allah setelah habis daya dan kederat kami telah digunakan.Maka, kami memohon, Ya Allah, turunkan Bala yang diterima oleh Kaum Nabi Nuh dan Kaum Nabi Hud ke atas semua yang terlibat dalam usaha pembelian wakil-wakil rakyat serta pimpinan PKR tidak kira siapa mereka itu.


Ya Allah Yang Maha Berkuasa, Yang Menggerakkan Awan, Yang mengalahkan bala tentera Al Ahzab. Hancurkan mereka. Menangkan kami ke atas mereka. Jadikanlah wang mereka sebagai bala ke atas mereka supaya mereka sedar bahawa Kau lebih Berkuasa dari wang mereka.

AMIN”
" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"[Lalu bacalah surah Al Fil/ membayangkan kehancuran regim UMNO dan sekutu-sekutunya- dengan Izin Allah.