Thursday, September 30, 2010

Maksiat di Felda N.Sembilan PARAH, Ayuh Gempur

Oleh: amkns

"Image Hosted by ImageShack.usMasalah seks bebas, zina, anak luar nikah semakin parah dan berleluasa di kawasan Felda di Negeri Sembilan. Ianya melibat golongan budak-budak hingga tua bangka. Dan yang sering keluar akhbar ialah Felda Jelai, di Gemas , Negeri Sembilan. Tidak bolehkah semua pihak dari kerajaan pusat, kerajaan negeri, majlis agama, parti politik, NGO dan orang ramai yang prihatin, gempur kawasan Felda ini untuk memulihkan masalah sosial yang begitu parah sekarang ?

Felda ni kawasan Melayu. Nak tunggu tanah di Felda Jelai naik ke langit , terbalik dan menghempap bumi baru nak sedar ?

Maksiat oleh orang Negeri Sembilan, yang menerima bahana ialah Melaka.

Melaka pula yang kena tubuh Sekolah Pelajar Hamil, Negeri Sembilan diam membisu.

BIAR BANKRAP HARTA, JANGAN BANKRAP IMAN DAN AKIDAH !

*******************************

Pemuda 18 tahun merengkok dipenjara buang bayi

28/09/2010 MELAKA 28 Sept. - Seorang pemuda dihukum penjara dua tahun manakala kekasihnya, seorang remaja perempuan bawah umur dihantar ke SekolahMohd. Zolhalmi Khamis, 18, dari FELDA JELAI, GEMAS, Negeri Sembilan dan kekasihnya mengaku salah bersama-sama membuang bayi tersebut pada pukul 5.10 pagi, 11 Ogos lepas di kawasan tersebut.

http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0928&pub=Utusan_Malaysia&sec=Terkini&pg=bt_16.htm

Sepasang Kekasih Mengaku Salah Buang Bayi Di Kawasan Kilang Di Melaka

MELAKA: Sepasang kekasih yang bekerja di sebuah kilang di sini mengaku bersalah di Mahkamah Majistret di sini Isnin atas tuduhan membuang bayi perempuan di kawasan Kilang Daibochi di Ayer Keroh di sini pada pagi Rabu lepas.MOHD ZOLHALMI KHAMIS, 18, DARI FELDA JELAI, GEMAS, NEGERI SEMBILAN DAN PASANGANNYA SEORANG REMAJA BERUSIA 17 TAHUN 10 BULAN, JUGA BERALAMAT YANG SAMA, dituduh bersama-sama membuang bayi itu kira-kira 1 pagi pada 11 Ogos lepas.

http://mstar.com.my/cerita.asp?sec=mstar_jenayah&file=/2010/8/16/mstar_jenayah/20100816211204

ADEGAN SEKS FELDA JELAI BERLAKU LAGI

5 Julai 2008 BERITA HARIAN (TAMPIN) : Selepas tiga individu, termasuk peneroka berusia 52 tahun dari gugusan Felda Jelai, dekat sini ditahan polis kerana terbabit dengan rakaman adegan seks menggunakan telefon bimbit bertajuk ‘Budak Jolai’, Mei lalu, tanah rancangan itu tercemar lagi apabila seorang remaja lelaki dan pasangannya yang baru berusia 14 tahun ditahan kerana aktiviti sama.http://gerbanginformasi.wordpress.com/2008/07/05/adegan-seks-felda-jelai-berlaku-lagi/

Thursday, June 5, 2008

FELDA SIASAT KESAN VIDEO BUDAK JOLAI TAMPIN: Pengurusan Felda diarah menjalankan siasatan bagi mengenal pasti sejauh mana keruntuhan akhlak masyarakat peneroka berikutan penyebaran rakaman aksi seks seorang peneroka berusia 52 tahun dari Felda Jelai, Gemas, dekat sini bersama pasangan yang berusia 21 tahun.

http://guntayk.blogspot.com/2008/06/felda-siasat-kesan-video-budak-jolai.html

Tuesday, May 18, 2010

Seks dalam kereta lepas tu lapor dirogol plak

GEMAS – Akibat berang, bapa menyerbu dan membelasah seorang lelaki berumur 26 tahun yang leka memadu kasih dengan anak perempuannya di dalam sebuah kenderaan di FELDA JELAI 2, di sini, awal pagi semalam.

http://makngohselamoh.blogspot.com/2010/05/seks-dalam-kereta-lepas-tu-lapor.html

Remaja terlena selepas seks dibelasah abang teman wanita

September 29, 2009

GEMAS (N.9) : Seorang remaja lelaki berusia 17 tahun yang terlena selepas dipercayai melakukan hubungan seks dengan pelajar perempuan berusia 14 tahun dalam bilik di rumah teman wanitanya itu, cedera dibelasah abang pasangannya. Dalam kejadian jam 4 pagi di Gugusan FELDA JELAI, remaja lelaki itu dipukul selepas ditemui tidur lena dalam keadaan bogel dan berpelukan dengan pelajar itu.

http://khunshikang.wordpress.com/2009/09/29/remaja-terlena-selepas-seks-dibelasah-abang-teman-wanita/

GEMAS: Umurnya 52 tahun, tapi sanggup menjadi pelakon aksi seks bersama seorang gadis berusia 21 tahun menggunakan telefon bimbit dalam sebuah pondok dalam kebun getah di FELDA JELAI 3 dekat sini, dipercayai bulan lalu, untuk simpanan peribadi.

http://kojex.blogspot.com/2008/06/video-budak-jolai.html

No comments:

Post a Comment

Kezaliman belum berakhir hulurkan bantuan anda terima kasih !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

KAMPUNG MASJID

KAMPUNG TELUK DALAM

KAMPUNG TELUK KECIL

peringatan PRU 13

DOA MINTA TURUN BALA

“ Bismillahirahmanirahim. Ya Allah Ya Tuhan kami. Kami Hamba Mu yang lemah memohon belas ehsan dan kasihan Mu. Kami tidak berdaya untuk menghadapi fitnah wang sebegini besar. Maka, kami berserah kembali kepada kekuasan Mu Ya Allah setelah habis daya dan kederat kami telah digunakan.Maka, kami memohon, Ya Allah, turunkan Bala yang diterima oleh Kaum Nabi Nuh dan Kaum Nabi Hud ke atas semua yang terlibat dalam usaha pembelian wakil-wakil rakyat serta pimpinan PKR tidak kira siapa mereka itu.


Ya Allah Yang Maha Berkuasa, Yang Menggerakkan Awan, Yang mengalahkan bala tentera Al Ahzab. Hancurkan mereka. Menangkan kami ke atas mereka. Jadikanlah wang mereka sebagai bala ke atas mereka supaya mereka sedar bahawa Kau lebih Berkuasa dari wang mereka.

AMIN”
" Ya Allah! Sebagaimana Engkau Pernah menghantar burung-burung ababil menghancurkan tentera bergajah Musyrikin, maka kami memohon kepada mu Ya Allah….Ya Tuhan Ku turunkanlah bantuan mu kali ini kepada orang orang dizalimi, hancurkanlah regim UMNO dan sekutu-sekutunya. Amin"[Lalu bacalah surah Al Fil/ membayangkan kehancuran regim UMNO dan sekutu-sekutunya- dengan Izin Allah.